Széchenyi 2020 logó

PPC kattintás alapú kampányok

Van egy értékes szolgáltatásod, de az emberek nem tudnak róla? Végre elkészült a szuper weboldalad, de nem jönnek a látogatók? Egy jól beállított PPC kampány a legegyszerűbb és leggyorsabb módja a látogatottság növelésének, és sok esetben a legköltséghatékonyabb eszköze a marketing stratégiádnak és a vevőszerzésnek.

Mára a Google Adwords és a Facebook hirdetések érték el a legnagyobb a népszerűséget az online világban. Nem hiába: segítségükkel jól célozható a legtöbb célközönség, így weboldaladat, termékeidet a reklámkampánnyal azokhoz az emberekhez juttathatod el, akiket az tényleg érdekel.

aq_block_5

Google Adwords

Feltűnt már, hogy egy adott termék hirdetése szinte minden weboldalon követ? A Google az online tevékenységeink alapján sok mindent tud rólunk: ismeri a vásárlási szokásainkat, érdeklődési területünket, sokszor a korunkat, nemünket és tartózkodási helyünket is. Ez elég ijesztő, de amikor épp eladni szeretnél: ugye milyen szívesen hívnád Google barátod, hogy reklámkampányodban segítsen elérni azokat az embereket, akiket olyan termékek/szolgáltatások érdekelnek, amiket te árulsz?

A Google másik nagy fegyvere a keresője. Itt olyan konkrét dolgokra kereshetnek a látogatók, amik éppen akkor nagyon érdeklik őket.  Ha ez egybeesik az online ajánlatoddal, akkor a Google az első találatok között fogja megjeleníteni szolgáltatásod weboldalát. Természetesen csak akkor,  ha már elindítottál egy Google Adwords keresési hirdetések kampányt.

Mindezt a Google egy igen összetett és folyamatosan megújuló rendszeren, az Adwords-ön keresztül működteti. Számos energiát fordít arra, hogy online marketingeseknek megtanítsa az Adwords megfelelő kezelését annak érdekében, hogy ügyfeleik számára hatékony, valódi eredményeket generáló kampányokat futtassanak.

aq_block_9

Mi is több éve tanuljuk és használjuk sikerrel az Adwords rendszerét. Valljuk, hogy az Adwords-be fektetett pénz akkor térül meg többszörösen, ha szakértők kezelik a kampányokat.


Facebook

A Facebook a másik nagy óriás, aki sok mindent tud rólunk, hiszen a felületén számtalan adatot adtunk már meg magunkról, és a napi lájkokkal, megosztásokkal, kommentekkel folyamatosan szolgáltatjuk az információt arról, hogy mi érdekel minket. Ha hirdetővé válunk, a Facebook szintén a barátunk lesz. A felhasználóiról szerzett információi segítségével a célközönségünk talán még a Google-nél is pontosabban elérhetővé válik.

Melyiket válasszuk?

A legjobb választás a marketing stratégiában sokszor mindkettő. De azt, hogy melyik megoldás a hatékonyabb mindig a célközönség és az eladni kívánt termék/szolgáltatás milyensége határozza meg. Néha pedig szükség van a kísérletezésre is. Általában 1 hónap kampány időszak után kiderül, hogy melyik hirdetési forma hozza a legtöbb konverziót, vagyis a legtöbb érdeklődőt, netán vásárlót.

aq_block_13
Munkadíj (nettó)

Facebook kampánykonfigurálási díj: 60.000 Ft

Google Adwords keresési és display kampánykonfigurálási díj: 80.000 Ft

Miért minket válassz?

A folyamatos technikai fejlődés mellett elengedhetetlen, hogy weboldalad, online kommunikációd és PPC kampányaid naprakészek legyenek. Ez a gyorsan változó világ, állandó készenlétet igényel. Úgy tekintünk a weboldaladra, mint egy befektetésedre: a lehető legtöbbet kell kihoznunk belőle, hogy te csak az üzlettel foglalkozz, míg oldalad viszi a híred és bevételt generál.

Mentés

Kovács Péter ügyvezető - Absurd Média

Péter

ügyvezető

multifunkciós polihisztor

Mentés

Ajánlatkérés

kérjen ajánlatot most!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Adatvédelmi nyilatkozat