Reklámkampány tervezés és kivitelezés

A reklámkampány tervezés valójában hét alapvető kérdésre adott válaszunk: kinek, hol, mikor, milyen intenzitással, milyen médiumban, mennyi ideig és mennyi pénzért hirdessünk.

A reklámtervezés során meghatározzuk a reklámcélokat (mit akarunk elérni vele) a reklámüzenetet, az elérni kívánt célcsoportot, a reklámeszközöket és reklámhordozókat, valamint a reklám stílusát. Mindehhez hozzáigazítjuk a költségvetést, illetve a kampány végén egy értékelést is le kell folytatnunk.

Egy megfelelően célzott reklámkampány nem csak a pénztárcádat kíméli és optimalizálja a reklámkampányra fordítandó költségeket, hanem jelentős profitnövekedést is hoz.

aq_block_5

A legnagyobb munkáltatók a legvonzóbb munkaadók is?

Óriási változáson megy keresztül a hazai munkaerőpiac. Egyre nagyobb gond a munkaerőhiány és a fluktuáció.A megváltozott helyzet és az álláspiacra tömegesen belépő X és Y generációs munkavállalók újfajta kihívások elé állítják a vállalatokat. Már nem elég egy klasszikus, a feladatokat és elvárásokat bemutató álláshirdetés. Ennél sokkal több kell.

Új toborzási technikákra, és új hozzáállásra van szükség. A marketing a vállalatok és a HR vezetők segítségére sietett, és kialakította az employer branding, avagy a munkáltatói márkaépítés rendszerét.

Kattintson a részletekért

aq_block_9

Miért minket válassz?

Eljuttatjuk termékeidet, szolgáltatásodat, vagy csak a létezésed hírét a felhasználókhoz, és meggyőzzük őket, hogy  csakis Veled lesznek sikeresek és pont a Te termékeidre van szükségük.  Minden esetben neked akarunk jót! Addig finomítjuk a terveket, dolgozzuk át az ötleteket, szabjuk darabokra a költségeket, amíg úgy nem érzed: igen, ezt akartam, ez így tökéletes! 

Mentés

Alt Text

Anikó

Cégvezető, marketingkommunikációs tanácsadó

stratégiai tervezés, reklámtervezés, kampánymenedzsment, pályázatok

Mentés

Alt Text

Péter

ügyvezető

stratégiai tervezés, reklámkampány tervezés

Mentés

Ajánlatkérés

kérjen ajánlatot most!