Reklámkampány tervezés és kivitelezés

A reklámkampány tervezés valójában hét alapvető kérdésre adott válaszunk: kinek, hol, mikor, milyen intenzitással, milyen médiumban, mennyi ideig és mennyi pénzért hirdessünk.

A reklámtervezés során meghatározzuk a reklámcélokat (mit akarunk elérni vele) a reklámüzenetet, az elérni kívánt célcsoportot, a reklámeszközöket és reklámhordozókat, valamint a reklám stílusát. Mindehhez hozzáigazítjuk a költségvetést, illetve a kampány végén egy értékelést is le kell folytatnunk.

Egy megfelelően célzott reklámkampány nem csak a pénztárcádat kíméli és optimalizálja a reklámkampányra fordítandó költségeket, hanem jelentős profitnövekedést is hoz.

aq_block_5

A legnagyobb munkáltatók a legvonzóbb munkaadók is?

Óriási változáson megy keresztül a hazai munkaerőpiac. Egyre nagyobb gond a munkaerőhiány és a fluktuáció.A megváltozott helyzet és az álláspiacra tömegesen belépő X és Y generációs munkavállalók újfajta kihívások elé állítják a vállalatokat. Már nem elég egy klasszikus, a feladatokat és elvárásokat bemutató álláshirdetés. Ennél sokkal több kell.

Új toborzási technikákra, és új hozzáállásra van szükség. A marketing a vállalatok és a HR vezetők segítségére sietett, és kialakította az employer branding, avagy a munkáltatói márkaépítés rendszerét.

Kattintson a részletekért

aq_block_8

Miért minket válassz?

Eljuttatjuk termékeidet, szolgáltatásodat, vagy csak a létezésed hírét a felhasználókhoz, és meggyőzzük őket, hogy  csakis Veled lesznek sikeresek és pont a Te termékeidre van szükségük.  Minden esetben neked akarunk jót! Addig finomítjuk a terveket, dolgozzuk át az ötleteket, szabjuk darabokra a költségeket, amíg úgy nem érzed: igen, ezt akartam, ez így tökéletes! 

Mentés

Alt Text

Anikó

Marketingkommunikációs tanácsadó

stratégiai tervezés, reklámtervezés, kampánymenedzsment, pályázatok

Mentés

Alt Text

Péter

ügyvezető

stratégiai tervezés, reklámkampány tervezés

Mentés

Ajánlatkérés

kérjen ajánlatot most!