A reklámkampány tervezés valójában hét alapvető kérdésre adott válaszunk: kinek, hol, mikor, milyen intenzitással, milyen médiumban, mennyi ideig és mennyi pénzért hirdessünk.
A reklámtervezés során meghatározzuk a reklámcélokat (mit akarunk elérni vele) a reklámüzenetet, az elérni kívánt célcsoportot, a reklámeszközöket és reklámhordozókat, valamint a reklám stílusát. Mindehhez hozzáigazítjuk a költségvetést, illetve a kampány végén egy értékelést is le kell folytatnunk.
Egy megfelelően célzott reklámkampány nem csak a pénztárcádat kíméli és optimalizálja a reklámkampányra fordítandó költségeket, hanem jelentős profitnövekedést is hoz.
Marketingkommunikációs terv készítése:
150 000 Ft (melyet jóváírunk annak megrendelése esetén)
Reklámügynökségként úgy érezzük, itt az ideje támaszként szolgáljunk neked a kialakult nehéz helyzetben. Tudjuk, hogy nagy a kísértés a bezárás felé, de azt is, hogy a nulláról felállni sokkal nehezebb lesz, mint most döcögve tovább vinni a vállalkozásodat. Bátran fordulj hozzánk tanácsért! Segítünk választ keresni arra a kérdésre, hogy milyen marketing eszközökkel lehet felpörgetni az értékesítést és túlélni ezt az időszakot.
S ha mindez nem elég: ezt a tanácsadást most ingyen adjuk.
Óriási változáson megy keresztül a hazai munkaerőpiac. Egyre nagyobb gond a munkaerőhiány és a fluktuáció.A megváltozott helyzet és az álláspiacra tömegesen belépő X és Y generációs munkavállalók újfajta kihívások elé állítják a vállalatokat. Már nem elég egy klasszikus, a feladatokat és elvárásokat bemutató álláshirdetés. Ennél sokkal több kell.
Új toborzási technikákra, és új hozzáállásra van szükség. A marketing a vállalatok és a HR vezetők segítségére sietett, és kialakította az employer branding, avagy a munkáltatói márkaépítés rendszerét.
Eljuttatjuk termékeidet, szolgáltatásodat, vagy csak a létezésed hírét a felhasználókhoz, és meggyőzzük őket, hogy csakis Veled lesznek sikeresek és pont a Te termékeidre van szükségük. Minden esetben neked akarunk jót! Addig finomítjuk a terveket, dolgozzuk át az ötleteket, szabjuk darabokra a költségeket, amíg úgy nem érzed: igen, ezt akartam, ez így tökéletes!
stratégiai tervezés, reklámtervezés, kampánymenedzsment, pályázatok
kérjen ajánlatot most!