Szerelem első lapozásra

2020.09.03. Blog

A céges weboldal elengedhetetlen, hogy ügyfeleid megismerjék termékeid és tevékenységed, de mi van akkor ha az üzleti tárgyaláson nincs internetkapcsolat? Bár a mobilnézet mentőöv lehet, nem túl elegáns így bemutatkozni. Ilyenkor (is) jól jön egy cégbemutató kiadvány vagy katalógus. A nyomtatott anyagok nem mentek ki a divatból, könnyen kezelhetők egy megbeszélés során, és párbeszédre ösztönzi a feleket.

Egy jó cégbemutató kiadvány tartalmazza a megoldásokat a leendő ügyfelek problémáira/igényeire, termékeid és tevékenységeit körét, referenciákat, elérhetőségeket. Nem cseresznye a habon, hanem ma már elvárás, hogy vizuálisan és nyomda technikailag is modern kiadvány készüljön.

Íme néhány fontos előkészítési szempont:

Kiknek fog szólni a kiadvány?
A lakossági vásárlók a rövid, tömör, szakmai kifejezésektől mentes tartalmakat kedvelik, míg a céges ügyfelek és nagykereskedők a részletekre kíváncsiak.

Rendelkezel megfelelő fotókkal?
Nem szerencsés, amikor nyomtatásban egy fotó nem adja vissza terméked/szolgáltatásod lényegét, a rossz felbontás vagy a nem megfelelő beállítás miatt.

Milyen terjedelemben gondolkodsz, mennyi a szöveges tartalom?
A terjedelem meghatározza a javasolt méretet, kötészetet, felületkezeléseket.

Ha van már katalógusod, minden aktuális benne? 
Fontos, hogy a kiadvány alkalmazkodjon a vállalat és a trendek változásaihoz, ezért megfelelő időközönként szükséges újra tervezni és gyártani.

Úgy érzed ideje elkészíteni új katalógusod, hogy a lehető legjobban képviseljen Téged és üzleti elveid? A koncepció kialakításától kezdve, a grafikai tervezésen át a produkciós kivitelezésig mindenben tudunk segíteni!

Kiadványszerkesztés