Nem Találod A Szavakat?

2023.11.06. Blog

A kulcsszó a megoldás kulcsa! A kulcsszókutatás az a „trükk”, amivel kideríthetjük, hogy milyen kifejezéseket pötyögnek be az emberek a keresőbe egy adott témával, szolgáltatással vagy termékkel kapcsolatban. Szóval a „nagy testvér” figyel, mi pedig megkapjuk a nyersanyagot. Izgi ugye? 

Ha ismerjük ezeket a kulcsszavakat, akkor sokkal hatékonyabban elérhetjük a célcsoportod online hirdetésekkel, és nem válik pénzégetéssé a hirdetési kereted.

TÉVHIT: Azokat a kulcsszavakat kell választani ami tetszik, és ezt bárki meghatározhatja.

Meglepő módon gyakran azok a kifejezések nem megfelelőek, amelyeket elvárásaink szerint jónak gondolnánk. A kulcsszókutatás alkalmával objektíven, konkrét adatokra támaszkodva vizsgáljuk a piacot.

Hogyan történik a kulcsszókutatás?

Három fontos mutatót veszünk figyelembe: keresési arány, kulcsszónehézség és verseny. Ezek alapján rangsoroljuk az elsődleges, másodlagos és long tail (hosszú kifejezések) kulcsszavakat.

Mire használjuk az eredményt?

  • Online értékesítési és/vagy brandépítési stratégia: Mivel a kutatásból megtudhatod, hogy milyen kulcsszavakra építenek a versenytársaid és milyen szavakra kattintanak a legtöbbször az emberek, a hirdetési stratégia ennek alapján készül el.
  • Tartalomgyártás: Ha tudjuk, milyen témák érdeklik a látogatókat, akkor olyan tartalmakat generálunk a weboldalra, illetve a megfelelő kulcsszavakkal ellátott marketing üzeneteket használjuk a kampányban.
  • Keresőmotorokban való teljesítmény növelése: Jó kulcsszavak = jobb helyezés a Google-ben.

Vedd igénybe az egyik legjobb eszközt, hogy közelebb kerülj célközönségedhez, és ha már a siker kulcsa nálad van, sokkal tudatosabban tervezhetjük online kampányod! (és ígérjük, nem lesz több kulcsos szóvicc😊 )