Így látjuk a fától az erdőt…

2020.10.27. Blog

A 3D szó hallatán általában a belsőépítészeti tervek, az Ikeás konyhatervező, vagy a mozik 3D vetítései jutnak eszünkbe. Nincs is ezzel semmi baj, hiszen ebben a formájában évtizedek óta életünk része. A 3D tervezést ma már jóval több iparágban használják, a grafikai tervezésben pedig néhány éve indult hódító útjára, 2019-ben érte el a csúcspontját, és hála a folyamatos technológiai fejlesztéseknek, még sokáig velünk marad.

Mi jellemzi ezt a modern és izgalmas tervezést? Soroljuk: realisztikusság, méretarányosság, részletgazdagság, egyedi textúra, egyedülálló megjelenés. Aktuális trend, hogy a háttérszín megegyezik a hirdetendő termék színével, ezzel is erősítve a térhatást, illetve gyakran kombináljuk a tervet 2 dimenziós tárgyakkal vagy fotókkal.

Mihez javasoljuk még a 3D grafikát a belsőépítészet és az enteriőr tervezés mellett?

Terméktervezés:

Ha van egy új termékötlet, érdemes megtervezni, mielőtt a prototípus legyártásra kerül. Nemcsak a felesleges költségek elkerülése miatt, hanem modellezés közben olyan részletek is kijöhetnek, amire látatlanban nem is gondolnánk.

Csomagolástervezés:

Egy csomagolás design akkor érvényesül jól, ha a csomagolóanyag hajtásain, ívein és oldalain úgy köszön vissza az üzenet, ahogy megálmodtuk. Kellemetlen, amikor egy lehajtott rész alá kerül fontos információ, vagy éppen a hajtás eltorzítja a képet.

Standdekor:

A kiállításokon és rendezvényeken használt installációk a cégek hírnökei. A rendelkezésre álló standhelyhez igazodva egy méretarányos látványterv elengedhetetlen.
 
A 3D-s megoldások a dizájnerek számára a munkájuk csúcspontját is jelentik. Szóval mi sem maradhatunk ki a legjobbaknak járó élménytervezésből, ezért projektjeidet több dimenzióban is tudjuk támogatni!

3D REFERENCIÁINK