Ha nem hív fel…

2022.06.08. Blog

…akkor valószínűleg nem voltál emlékezetes, vagy még nem találkozott veled elégszer. Aggodalomra semmi ok, nem párkapcsolati tanácsot osztogatunk, ezzel még nem bővítettük portfóliónkat 😊. Sokkal inkább a kampányodra gondolunk.
Azt szoktuk mondani, hogy egy vásárlónak legalább 6 alkalommal kell találkoznia az üzeneteddel, hogy a hirdetésed célba érjen.

Az alábbi állítások csak a képzelet szüleményei, egyezésük a valósággal csak a véletlen műve. (Véletlenek márpedig nincsenek..)

„Facebookon hirdetek rendszeresen, úgyis azt nézi mindenki.”
(Mi inkább úgy fogalmaznánk, hogy facebookon fent van „mindenki”. És a zaj is nagy.)

„Egy forgalmas helyen szeretnék plakátot kitenni.”
(Ha azon az egy helyen van üzleted és irányítótáblaként funkcionál, oké. De egy nagyobb városban image építésre kevés lesz az az egy, legalább 5-6 db kelleni fog.)

„Én a google-ben hiszek.”
(Mi is..meg még sok másban is 😊.)

„Liftben nem hirdetek, azzal én sosem utazom.”
(És ha a célcsoportod igen?)

Talán már kitaláltad, arra próbálunk rávilágítani, hogy gondolkodhatsz komplexebben, azaz integrált kommunikációban. Hogyan működik?
A különböző kommunikációs eszközök összehangolásával erősíthető a kampány üzenete. Ehhez jól megválasztott felületek, egységes kreatív és megfelelő tartalmi stratégia szükséges. Ráadásul ez csakis akkor működik jól, ha minden eszközhöz más és más arányú vizuális és tartalmi elemek társulnak a kampány fő üzenete köré építve.

Tennél egy próbát? Te csak mondd el, hogy mit szeretnél elérni, mi pedig úgy állítjuk össze a kreatív koncepciót a kampány csomaggal, hogy a legkülönfélébb értékesítési célokat tudja támogatni, a legjobb időszakban és költséghatékony célcsoporteléréssel.