Az első benyomás…

2020.06.25. Blog

Céged vizuális jelképe a logó, amellyel vásárlóid és ügyfeleid azonosítják mindazt, amit a vállalkozásod képvisel. Az arculattervezés egyik alappillére a logó megtervezése, amit a legkülönfélébb felületeken kell felhasználnod. Mutasson jól kis méretben a honlapodon, de cégérként is és állja meg a helyét fekete-fehérben, vagy akár sötét háttér előtt.

Céged logójára igazak ezek az állítások?

  • A vállalat értékeit közvetíti.
  • Egyszerű, jól használható minden felületen.
  • Megkülönböztet a konkurenciától.
  • Könnyen beazonosítható, megjegyezhető.
  • Hatással van a vevőre.

Ha nem így van, akkor ideje felvarrni a ráncait!

Az idő múlásával egy vállalat logójának megjelenésére éppúgy hatással kell lennie a trendeknek, mint egy termékmárka logójára. Változnak az iparági és design trendek, a piac és a piaci szereplők összetétele, igényeik.

A világmárkák esetében is megfigyelhető, hogy időről-időre kisebb, olykor jelentősebb frissítést alkalmaznak emblémáikban. A fő arculati színekben és formai elemekben jelentős változás nagyon ritkán történik, az ívek finomabbak, a formák egyszerűbbek lesznek, a térhatás változik. Az elmúlt pár év fő trendje a „flat” design, azaz a térbeliség elhagyása, a szimbólumok minimalista, minél inkább leegyszerűsített megjelenítése. Ez a megújulás jól megfigyelhető az autógyártó cégek esetében is:

logófrissítés

A logófrissítés célja, hogy mindig egy frissebb, lendületesebb, vonzóbb képet kommunikáljon a vállalatról a célcsoportja felé. Mutasd meg, hogy vállalkozásod is halad a korral és képes a megújulásra!

A jó logó nem kísérletezgetés eredménye, hanem tudatos munkáé. Éppen ezért izgalmas és különleges. Ne felejtsük, hogy a logó csupán az arculat egy eleme!

A Te logódat mikor frissíthetjük? Tekintsd meg logó és arculattervezési referenciáinkat:

Logó és Arculattervezés