Széchenyi 2020 logó

Reklámkampány tervezés és kivitelezés

A reklámkampány tervezés valójában hét alapvető kérdésre adott válaszunk: kinek, hol, mikor, milyen intenzitással, milyen médiumban, mennyi ideig és mennyi pénzért hirdessünk.

A reklámtervezés során meghatározzuk a reklámcélokat (mit akarunk elérni vele) a reklámüzenetet, az elérni kívánt célcsoportot, a reklámeszközöket és reklámhordozókat, valamint a reklám stílusát. Marketing stratégiádhoz hozzáigazítjuk a költségvetést, illetve a kampány végén egy értékelést is le kell folytatnunk. De hogy is van ennek a folyamata nálunk részletesebben?

 

 

aq_block_5

1. Piackutatás:
Elemzéseinkkel felmérjük a piaci környezetet, feltárjuk a célközönséget és az aktuális trendeket, hogy marketing stratégiád a valós igényekre épüljön, és kiemelkedj a versenytársak közül.

2. Célközönség meghatározása:
Meghatározzuk, hogy terméked vagy szolgáltatásod pontosan kinek nyújt megoldást, így biztosítva, hogy az üzeneted a legrelevánsabb közönséghez jusson el.

3. Marketingcélok meghatározása:
Konkrét és mérhető célokat határozunk meg, amelyek segítségével nyomon követheted a kampány eredményességét és hatékonyságát.

4. Egyedi értékesítési ajánlat (USP) kidolgozása:
Meghatározzuk, hogy miben különleges a terméked vagy szolgáltatásod a versenytársakhoz képest. Ezáltal könnyebben kitűnhetsz a piacon, és vonzóbbá válhatsz a célközönség számára.

5. Marketingcsatornák kiválasztása:
Kiválasztjuk azokat a marketingcsatornákat, amelyekkel a leghatékonyabban érheted el célközönségedet.

6. Tartalomstratégia kidolgozása:
Úgy tervezzük meg az üzeneted vizuális és szöveges formáját, hogy az meggyőző, vonzó és a célközönséged igényeihez igazodó legyen.

7. Költségvetés:
A marketing stratégia részeként kampányhoz illeszkedő költségvetést készítünk, hogy a rendelkezésre álló forrásokkal a lehető legjobb eredményt érhesd el.

8. Terv végrehajtása:
Pontos és részletes marketing tervet dolgozunk ki, folyamatos felügyeletet biztosítva, hogy a marketing kampányod zökkenőmentesen valósulhasson meg.

9. Eredmények mérése:
A marketing kampány zárásakor részletesen elemezzük az eredményeket, hogy felmérjük a sikeresség mértékét és feltárjuk a további lehetőségeket.

 

Egy megfelelően célzott reklámkampány nem csak a pénztárcádat kíméli és optimalizálja a reklámkampányra fordítandó költségeket, hanem jelentős profitnövekedést is hoz.

Marketingkommunikációs terv készítése:
150 000 Ft  (melyet jóváírunk annak megrendelése esetén)


Ingyenes marketingkommunikációs tanácsadás

Reklámügynökségként úgy érezzük, hogy támaszként is kell szolgáljunk neked, ha elakadtál a marketing stratégiádban vagy ha a nulláról kell felépítened vállalkozásodat. Bátran fordulj hozzánk marketinges tanácsért! Segítünk választ keresni arra a kérdésre, hogy milyen marketing eszközökkel lehet felpörgetni az értékesítést.

S ha mindez nem elég: ezt a tanácsadást most ingyen adjuk.

Foglalj időpontot most!

aq_block_11

A legnagyobb munkáltatók a legvonzóbb munkaadók is?

Az álláspiacra tömegesen belépő Y és Z generációs munkavállalók újfajta kihívások elé állítják a vállalatokat. Már nem elég egy klasszikus, a feladatokat és elvárásokat bemutató álláshirdetés. Ennél sokkal több kell!

Új toborzási technikákra, és új hozzáállásra van szükség. A marketing a vállalatok és a HR vezetők segítségére sietett, és kialakította az employer branding, avagy a munkáltatói márkaépítés rendszerét.

Kattintson a részletekért

aq_block_14

Miért minket válassz?

Eljuttatjuk termékeidet, szolgáltatásodat, vagy csak a létezésed hírét a felhasználókhoz, és meggyőzzük őket, hogy  csakis Veled lesznek sikeresek és pont a Te termékeidre van szükségük.  Minden esetben neked akarunk jót! Addig finomítjuk a terveket, dolgozzuk át az ötleteket, szabjuk darabokra a költségeket, amíg úgy nem érzed: igen, ezt akartam, ez így tökéletes! 

Mentés

Alt Text

Anikó

Cégvezető, marketingkommunikációs tanácsadó

stratégiai tervezés, reklámtervezés, kampánymenedzsment, pályázatok

Mentés

Ajánlatkérés

kérjen ajánlatot most!

Adatvédelmi nyilatkozat