Az emberek több mint 40%-a mára már nem csak a Google találati listájában, hanem az AI-asszisztensekben keresi a megoldást.
A keresés világa megváltozott.
Egyre többen már nem csak a Google-ben, hanem a ChatGPT, a Google Gemini vagy a Bing AI segítségével keresnek megoldásokat. Ezek a rendszerek nem listát adnak, hanem egyetlen választ. Ha ebben a válaszban nem te szerepelsz, hanem a versenytársad, akkor máris hátrányban vagy.
Az AI SEO célja, hogy a mesterséges intelligencia megismerje, értse és ajánlja a te vállalkozásodat, amikor a felhasználó a szolgáltatásodra vagy termékedre keres megoldást.
Az AI SEO nem a hagyományos kulcsszavas optimalizálásról szól, hanem arról, hogy a mesterséges intelligencia feltérképezhesse a weboldaladat és téged ajánljon, amikor a leendő ügyfelid pont a te termékeidre, szolgáltatásaidra tartanak igényt.
A cél:

A folyamatos technikai fejlődés mellett elengedhetetlen, hogy weboldalad, Online kommunikáció és PPC kampányaid naprakészek legyenek. Ez a gyorsan változó világ, állandó készenlétet igényel. Úgy tekintünk a weboldaladra, mint egy befektetésedre: a lehető legtöbbet kell kihoznunk belőle, hogy te csak az üzlettel foglalkozz, míg oldalad és reklámkampányod viszi a híred és bevételt generál.